Categories

dijous, 27 de setembre del 2018

Comencem un nou curs

Tot i que ja han passat un parell de setmanes, us donem la benvinguda a aquest nou curs. A continuació ens presentarem, som les mestres que treballarem més sessions als dos cursos del 2n cicle:

Soc na Carmiña i he arribat nova enguany al centre. Faig de tutora de 3r i faré castellà als infants de 4t. M'agrada cuinar i també m'agrada molt viatjar i tot el que té a veure amb artística. Intentaré posar-me al dia el més aviat possible amb el blog per poder penjar activitats interessants que facem a l'aula.

Jo som na Mariajo, i enguany continuaré sent tutora dels nins i nines de 4rt i també practicarem el castellà amb els alumnes de 3r. Venc amb les piles ben carregades i moltes idees!!!

Finalment, som na Maria i faig suport als dos cursos. M'agrada molt practicar esport, sobretot volei, i el meu menjar preferit són les Sopes Mallorquines de la meva padrina. Esper que tinguem un super curs i disfrutem de fer feina junts. A per totes!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada