Categories

dilluns, 22 d’octubre del 2018

Ludoteca Comerç Just

Avui ens ha visitat en Carles, de S'altra Senalla, per mostrar-nos la seva ludoteca de Comerç Just. Hem jugat i després reflexionat sobre què és el Comerç Just i per què és necessari.
Ludoteca from Ceip Es Pil·larí on Vimeo.

Coses que hem aprés:
NOFRE: El comerç just és que si tu fas un treball, després t'han de donar els doblers que li corresponen.
He aprés que si estic entretengunt me divirteix .
El joc que més m'ha agradat és el de la pilota que havies de ficar-la al forat.
MARCOS: M'ha agradat jugat amb en Marlon i na Nayla que havies de ficar bolles per forats. He apres a no enfadar-me quan perd.
GIACOMO: Si tu pagues una cosa i no tens casi doblers i no te paguen quan fas un producte i si ets pobre... pues sempre seràs pobre i mai tendras suficients doblers.
M'ha agradat el parxís, i he aprés que si guanyes no t'has de sentir millor que l'altre.
ALEJANDRA: A mi m'ha agradat jugar amb na Paula al vaixell. Me partia de risa.
MARINA: A mi m'ha agradat que no se li enganya a l'artesà.
DIMA: En el comerç just no ha d'haver discriminació. M'ha agradat les escaleres i el vull comprar.
NAYLA: A mi m'ha agradat el del martell i les bolles.
MARTA: EL meu joc preferit era el del mussol. I el pal de pluja. Ho podem fer a classe.
TANIA: He tengut una idea amb el pal de pluja. Podem fer pal de pluja per fer massatges. I el joc de ficar sa bolla.
PAULA: He apres que es pot jugar i divertir-se sense estar amb la tecnologia.
NEUS: He aprés que el comerç just és no enganyar a ningú.M'ha agradat els puzzles i muntar l'avió.
ALMA: M'ha agradat el pal de pluja. He aprés a concentrar-me.
SEBAS: Havia un joc de Perú fet amb nous.
 IVAN: A m'ha agradat el MIKADO. Algunes coses les podem fer per a ICAPE




1 comentari: