ANAM A MATER, UNA ESCOLA MOLT ESPECIAL!
Ahir dia 6 de juny el grup-aula de 4t, vàrem anar a l'escola Mater-Misericordiae, durant un parell de setmanes hem parlat dels nins i nines que estan a n'aquesta escola. Hem intentat definir el que és o pot ser una capacitat i les diferents capacitats de les persones.Vàrem enviar uns vídeos perquè els alumnes de l'escola ens coneguessin abans d'anar-hi i no fosim molt desconeguts i alguns alumnes ens varen respondre al vídeo.
Estàvem tots una mica emocionats i no sabíem ben bé com podríem sentir-nos durant l'experiència, així que avui al matí hem concretat una seria de normes i pautes per poder gaudir del dia.
El planin del dia era:
9:30-11h |
Tallers de manipulació a un departament de l'escola. | -Un pati que era molt "feo" segons els nostres
alumnes el volíem reconvertir amb un pati més guapo, amb els
alumnes de Mater. -Crear més material per facilitar l'aprenentatge dels alumnes. -Decorar uns biombos que els alumnes de l'escola utilitzen per poder concentrar-se més, ja que són alumnes que no els hi agrada molt els renous. |
11:00-11:30h
|
Berenar i jugar a un Pati. | -Berenar a l'aire lliure a un super pati que hi ha. |
11:30-12h |
Coneixer els alumnes que serien els nostres monitors/mestres de cuina, durant el taller. | -Fer dinàmiques per conèixer els nous chefs. -Aparellar-nos per grups, demanant-nos, quants germans tenim, que varem sopar ahir, menjars preferits, etc. |
12:00-13:15h |
Taller de pizzes | -Aprendrer a fer pizza, com és una cuina, un forn i com fer net els utensilis de cuina i la cuina. "com si ens dutxàssim". |
13:15-13:35 |
Explicació de les fraccions i berenar-dinar pizza, suc i coca!!!!! |
Em completat el planin 100% fins i tot em jugat un partit de bàsquet.
Aquí podreu veure un vídeo de com ha estat el dia d'avui, gairebé no hi ha hagut conflictes i el comportament de tots ha estat excel.lent.
Les conclusions dels nin/es dins l'autocar de tornada han estat:
-He sentit ràbia perquè jo tenc la sort de ser com som i ells diferents (L.)
-Pareixia que no tenien discapacitat (C.).
-Els alumnes que ens han fet de monitors eren molt intel·ligents i amables (C).
-El que més m'ha agradat, pintar i fer pizzes (N.)
-He sentit alegria, m'ha agradat molt (B.)
-Alegria i dignitat (N).
-El que més m'ha agradat ha estat preparar material i pintar el pati (S.)
-És una escola molt xula pels nins i nines (A.)
-He estat molt emocionada tot el dia. (V.)
-Eufòria per poder estar a Mater i poder millorar un pati amb els nins d'allà (L.).
-He sentit alegria i tristesa, alegria per ajudar-los i tristesa perquè són diferents.
-Eren més bons que noltros jugant a bàsquet (B.) i cuinant. (contesten).
-El millor del dia fer amics nous i fer pizzes. (I.).
-N'Antonio (alumna de Mater, cuina) ens ha ajudat molt (N.)
-He sentit alegria, tristesa i emoció (C.).
-La millor pizza del món, aquesta i la de la meva padrina (A.).
-La millor experiència de la meva vida (A.).
Gracis a tota la comunitat educativa de Mater i CP Pil.lari per poder fer aquesta activitat inclusiva*.
Ha estat un plaer!
*EDUCACIÓ INCLUSIVA: «un procés pel qual s'ofereix a tots els nens i nenes, sense distinció pel que fa a la capacitat, la raça o qualsevol altra diferència, l'oportunitat de continuar sent membres de les aules regulars i d'aprendre dels seus companys –i amb ells– a l'aula» segons SUSAN STAINBACK.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada